Να μην καεί ο Δώνης


Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, φαίνεται πως η Εθνική βρίσκει στο πρόσωπο του Τάσου Δώνη έναν εξτρέμ που μπορεί να προσφέρει πάρα πολλά στην ανάπτυξη του παιχνιδιού της ομάδας.

Του Βαγγέλη Στεργιόπουλου

Το παιχνίδι της Κυριακής άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μία είδαμε την Εθνική να χάνει-ίσως και άδικα είναι η αλήθεια-από το ανώτερο ποιοτικά Βέλγιο. Από την άλλη είδαμε μία Εθνική να παίζει μεν αμυντικό ποδόσφαιρο, αλλά να βγάζει κατά βάση σωστές και γρήγορες αντεπιθέσεις. Και ένας βασικός λόγος που συνέβη αυτό, ήταν η παρουσία του Τάσου Δώνη, κατά κύριο λόγο, αλλά και του Κώστα Φορτούνη.

Ο Φορτούνης έχει ΠΟΛΛΑ περιθώρια βελτίωσης ακόμα, αλλά δείχνει πως στην καλή του μέρα είναι βαρόμετρο για την ομάδα του, είτε αυτή είναι η Εθνική, είτε ο Ολυμπιακός. Και το κυριότερο, στον Ολυμπιακό, δείχνει πως με τους κατάλληλους συμπαραστάτες μπορεί ακόμα και στην κακή του μέρα να προσφέρει πολλά.

Για πρώτη φορά, λοιπόν, στην Εθνική φαίνεται ότι ο Φορτούνης βρίσκει έναν συμπαίκτη στην μεσοεπιθετική γραμμή με τον οποίο ταιριάζει απόλυτα. Τον Τάσο Δώνη. Ένα παιδί που προέρχεται από μία πολύ καλή χρονιά με την Νις. Μία χρονιά που τον βοήθησε να ανεβάσει την χρηματιστηριακή του αξία και να υπογράψει στην νεοφώτιστη Στουτγάρδη, σε ένα δυνατό πρωτάθλημα όπως το Γερμανικό.

Στο προχθεσινό ματς ο Μίκαελ Σκίμπε, έχοντας στο μυαλό του την απουσία του, υπερπολύτιμου επιθετικά, Κώστα Μήτρογλου και το ότι πρέπει να χτυπήσει το Βέλγιο στις αντεπιθέσεις, βασιζόμενος στην ποιότητά τους επέλεξε να ξεκινήσει με «ψευτοεννιάρι» τον Δώνη και τον Φορτούνη σε έναν πιο ελεύθερο ρόλο, όπως αυτόν που είχε στον Ολυμπιακό επί Μάρκο Σίλβα. Οι δυο τους έδειξαν πως μπορούν να συνεργαστούν καλά, αλλά δεν είχαν τα κατάλληλα στηρίγματα. Με τον Σταφυλίδη αριστερό χαφ και τον Ζέκα από την δεξιά μεριά, έλειπε ο ακραίος που θα έχει την ντρίμπλα στο παιχνίδι του και θα δημιουργήσει ρήγματα, κυρίως δεξιά που ο Καράσκο δεν φημίζεται για τα αμυντικά του καθήκοντα, ώντας αριστερό εξτρέμ.

Ο Δώνης, λοιπόν, είναι ακριβώς αυτό! Ένας ακραίος με ταχύτητα, τεχνική και προσωπική ενέργεια, ένας σύγχρονος εξτρέμ που θα δημιουργήσει ρήγματα, είτε συγκλίνοντας προς το κέντρο, είτε παίζοντας στον «ασβέστη». Και εκεί πρέπει να καθιερωθεί, τουλάχιστον στην Εθνική ομάδα. Εκεί έχει χρόνια ανάγκη η Εθνική και εκεί μπορεί ο Σκίμπε να πάρει το 100% των δυνατοτήτων του ίδιου και του Φορτούνη. Και με τον Μήτρογλου μπροστά η Εθνική θα μπορέσει να έχει γρήγορη ανάπτυξη και πλουραλισμό στις επιλογές της. Μια τριάδα πολύ δυνατή που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό της την ποιότητα.

Άρα το καλύτερο για τον Δώνη, αλλά φυσικά και για την Εθνική πρώτα από όλα, θα είναι να τον δούμε στο πλάι. Εκεί που έχει ανάγκη η ομάδα έναν παίκτη με τα χαρακτηριστικά και το ταλέντο του παίκτη της Στουτγάρδης. Γιατί ο Δώνης μπορεί να ενθουσίασε προχθές με την απόδοσή του ως φορ, αλλά αν ο Σκίμπε σκέφτεται να τον καθιερώσει εκεί, θα κινδυνεύσει να «κάψει» ένα πολύτιμο χαρτί για το μέλλον της Εθνικής ομάδας.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη